O BLOGU WPŁYWOWI BLOGERZY 2011 Napisz do mnie ZUCHOWE STUDIO ZUCHOWE KOSZULKI Blog Roku 2011 Pleśniaczek fanpage ZUCH na google+ Follow ZUCH_rysuje on Twitter
Kategorie: Wszystkie | SKLEP | SŁABO, SŁABIEJ, ...... | TAPETY
RSS
piątek, 20 lipca 2012
wszystko mam

wszystko mam

Tak, nadejszła ta chwila, że ja też jadę na urlop - w sensie - jadę pracować w innym miejscu. Ale poważnie, to oczywiście jadę normalnie na urlop, pozamykałem większość projektów, więc jadę odpoczywać. Jak będę miał chwilkę to może i wrzucę jakiś komis. No ale za tydzień wracam, to chyba dacie radę :-) zawsze można pozwiedzać zuchowe archiwum.

Z głośniczka polecam kawałek norweskiego grajka, na który trafiłem wczoraj. Bardzo fajny, taki smutas trochę, ale nieźle się pod koniec rozkręca.

pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

11:29, zuch_rysuje
Link Komentarze (12) »
środa, 18 lipca 2012
życie jak na emeryturze

życie jak na emeryturze

Niektórzy mają trochę zakrzywiony obraz rzeczywistości. Niektórzy też nie dostrzegają pewnych niezręcznych niuansów, np. szef przechwalający się swoją zajebiaszczą wycieczką przy pracownikach, którym zwleka z wypłatą... Oj zdarzało się, zdarzało... Koleżanka kiedyś nie dostała na czas wypłaty, bo do szefa mieli przyjechać robotnicy, żeby mu w ogródku drzewa przyciąć i nie wiedział ile im musi zapłacić... Tak powiedział. Następnego miesiąca koleżanka się zwolniła i było oczywiście wielkie zdziwienie. Pewnie takich historii macie co nie miara...

A z głośniczka kawałek, który już jest na muzycznej emeryturce, ale cały czas żwawo podryguje:

pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

12:30, zuch_rysuje
Link Komentarze (8) »
poniedziałek, 16 lipca 2012
tak pusto

tak pusto

Tak na marginesie, to bar „Smocza Jama” faktycznie istnieje. Jest w Sokółce na Podlasiu. Właściwie, to bardziej taka szopa niż bar.

Z głośniczka dziś kawałek jak z kalendarium muzycznego, ponieważ wczoraj Joe Satriani obchodził 56 urodziny, więc serwuję tu jeden z jego kawałków:

pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

11:02, zuch_rysuje
Link Komentarze (10) »
sobota, 14 lipca 2012
KreatywnyBazar Magazyn nr5

Ostatnio kilku znajomych podpytywało się o rady dotyczące zakupu nowego komputera - nie wiem, jakiś sezon na zmiany? I przypomniało mi się, że w nowym numerze KreatywnyBazar Magazyn jest bardzo fajna recenzja stacji roboczej HP Z1. Ja aktualnie mam do testów HP Z620, ale to dopiero po weekendzie odpalę i recka będzie w następnym numerze. W każdym razie magazyn warto przejrzeć również z uwagi na inne artykuły. Polecam.

KreatywnyBazar Magazyn nr5

Pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

 

11:34, zuch_rysuje
Link Komentarze (4) »
piątek, 13 lipca 2012
wykop Zucha

Chcecie wykopać Zucha? :-) Bo ktoś mnie zaproponował jako prelegenta na tego roczny Blog Forum Gdańsk - w sumie fajnie. 

A dzięki wykopowej aplikacji można mnie wykopać na powierzchnię lansu i bansu polskiej blogosfery. Możecie to zrobić POD TYM LINKIEM.

Ale żeby nie było tak, że Wy głosujecie po to żebym tylko ja pławił się w luksusach, to spośród wszystkich wykopujących (nie tyko mnie, rzecz jasna) Blog Forum Gdańsk wylosuje naprawdę konkretne nagrody. Można też zgłaszać własne pomysły. Nagrody są na tyle fajne, że nawet sam wykopywałem - oczywiście siebie. Wszystko zresztą jest w tej wykopowej aplikacji. Cóż dodać - do łopaty moi mili! :-)

Pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

20:51, zuch_rysuje
Link
chciałbym mieć pracownika

chciałbym mieć pracownika

Łatwo się domyślić, że przez wrodzoną uczciwość (w niektórych kręgach zwaną naiwnością) nie mam jeszcze pracownika.

Spora część z moich licznych fejsbukowych znajomych poinformowała mnie już na wallu, że dziś piątek 13tego. Dlatego dziś z głośniczków głos zdrowego rozsądku, płynący z jednej z najlepszych polskich płyt hip-hopowych:

pozdrawiam

Zuch 

Zuch 

10:57, zuch_rysuje
Link Komentarze (1) »
czwartek, 12 lipca 2012
decyzje

decyzje

Ciekawe ilu moich szefów tak myślało i ile razy ja - będąc już kiedyś szefem - będę tak myślał?

Z innej beczki - oglądacie czasem fanpage Pleśniaczka? Wpadło tam ostatnio sporo dorodnej pleśni :-)

Z głośniczka zapuszczam fajny kawałek z popierdzielonym teledyskiem. Bardzo lubię ten kawałek, a akurat przed chwilą leciał w radio, więc mi się przypomniał. Indżoj.

 

Pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

15:26, zuch_rysuje
Link Komentarze (4) »
wtorek, 10 lipca 2012
Blog Forum Gdańsk generator 2012

Wielkimi krokami zbliża się Blog Forum Gdańsk. W tym roku nie będąc już związany kajdanami... znaczy - etatem, chcę się tam wybrać. Chyba będą mnie tam chcieli? W końcu w filmiku pojawia się Zuch, więc chyba mnie nie odrzucą? A może nawet wystąpię jako prelegent? Who knows?

 

W każdym razie impreza zapowiada się konkretnie, z pomysłem. Ciekawe jest wykorzystanie Wykop.pl do generowania program Forum. Jest też konkurs: możecie zgłaszać swoje pomysły i propozycje. Najlepsze będą zrealizowane. A nagrody są mega zacne.

Ja się już napalam na mecze piłki blożnej :-) będę wszystkich faulował, nawet publiczność i siebie, szaleństwo!

Pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

14:03, zuch_rysuje
Link
Projekt POZNANIAK

Jakiś czas temu wielkie poruszenie w necie zrobił „Projekt Warszawiak” - fajna rzecz. Dla warszawiaków pewnie jeszcze lepsza bo czują klimat. Oczywiście rychło pojawiły się odpowiedzi np. ze śląska czy 3miasta... i to była tragedia. Pamiętam, że wtedy w serduszku mantrowałem - żeby tylko nikt w Poznaniu na to nie wpadł, bo takiej biedy o Poznaniu nie zniese... Ale jednak powstał „Projekt Poznaniak” i jest... zajebisty, tej! Naprawdę! Spodziewałem się porażki, ale jest bardzo dobrze. Fajnie oddany klimat, dobre teksty (motyw o Czaczu mnie rozwalił), świetny teledysk, no i muzycznie lepiej niż poprzednicy, a nawet pierwowzór. Dodatkowo pojawia się kilka poznańskich osobistości m.in. Bohdan Smoleń (mój wielki idol) oraz Darek Popowicz z Acid Drinkers.

 

Pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

11:08, zuch_rysuje
Link Komentarze (5) »
poniedziałek, 09 lipca 2012
zmiana branży

zmiana branży

Dobrze jest się otaczać ludzmi (lub pleśnią), którzy potrafią podnieść na duchu. Od razu mi się przypomina jak się z kumplami w liceum specjalnie podpierdzielaliśmy. Oczywiście najlepsze były podpierdołki niesłuszne, najlepiej na sprawdzianach :-) Dobrze destabilizował skupioną atmosferę sprawdzianu tekst: „Weź tę rękę!” :-) suchar...

A skoro przy sucharach jesteśmy, to w zuchowej kolekcji koszulek pojawił się nowy okaz:

paróweczka

Z głośniczka dziś polecam fajowski, totalnie wieśniacki kawałek, który bardzo lubię. Jest z filmu  „O Brother, Where Art Thou?” i śpiewa to - przynajmniej w filmie - Dżordż Klunej. Bardzo wpada w ucho.

pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

 

13:19, zuch_rysuje
Link Komentarze (10) »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 60