O BLOGU WPŁYWOWI BLOGERZY 2011 Napisz do mnie ZUCHOWE STUDIO ZUCHOWE KOSZULKI Blog Roku 2011 Pleśniaczek fanpage ZUCH na google+ Follow ZUCH_rysuje on Twitter
Kategorie: Wszystkie | SKLEP | SŁABO, SŁABIEJ, ...... | TAPETY
RSS
środa, 31 sierpnia 2011
nieprzyjemne dzwięki + dzień bloga

nieprzyjemne dzwięki

To zawsze działa, przynajmniej do momentu kiedy cię wywalą...

 

A w ogóle to dziś jest światowy dzień bloga. I jest taki zwyczaj, że każdy bloger publikuje adresy 5 innych blogów, które poleca. Już kilka dni temu przygotowałem się na tą okazję i jako że jestem blogerem, to też publikuje. Aha, podobno dobrze żeby blogi były z innej kategorii niż autora. Więc moje propozycję będą bardzo inne niż mój blog (kolejność przypadkowa):

 

W BAKU – jest to zamknięty już blog moich serdecznych znajomych – Kasi i Łukasza – opisujący ich czteroletni pobyt w Baku, stolicy Azerbejdżanu. Byli tam w roli nauczycieli polskiego na Uniwersytecie Słowiańskim. Blog jest świetnie napisany, opatrzony fajnymi fotkami (nawet w lutym i marcu 2006 ja się pojawiam na kilku :-). Naprawdę szczerze polecam. Opisuje piękny i ciekawy kraj, kompletnie u nas nie znany. Blog linkuję od pierwszego wpisu, żeby czytać od początku przygody.

 

RYCZĄCA 30-TKA – blog mojej koleżanki, z którą miałem przyjemność niegdyś pracować. Taki lajfstajlowy.

 

LITOSLAV – jakiś czas temu okazało się że kolega mojego brata jest znanym blogerem muzycznym. Niedługo na łamach jego blogu pojawił się znowu cykl „gustoprześwietlacz”. Tym razem będzie prześwietlał muzyczne gusta innych blogerów. W tym mój, ale kurcze nie mogę się ogarnąć i napisać mojego muzycznego top10. Ale obiecuję, że to w końcu zrobię :-)

 

MOJE PISANKI – autorem blogu jest Jan Turnau – felietonista Tygodnika Powszechnego i Gazety Wyborczej. Pan Jan w bardzo miłym i ciepłym stylu pisze o swoich rozważaniach na temat biblii. Mimo że katolikiem nie jestem, to pana Jana czytać bardzo lubię, bo pan Jan jest bardzo mądrym i miłym człowiekiem. Nawet mi kiedyś wysłał ekumeniczny przekład nowego testamenty, który sam z kolegami tłumaczył.

 

PO STRONIE ŚWIATŁA – videoblog pastora Bogdana Olechnowicza. Bogdana mam przyjemność znać osobiście. Blog, czy właściwie vlog, polecam bardzo bardzo mocno, bo prezentuje spojrzenie na chrześcijaństwo zgoła inne niż bagno serwowane nam w telewizji przez np. „obrońców” krzyża, czy dewotki-katechetki w szkole...

 

To oczywiście lista subiektywna. 

 

pozdrawiam

Zuch 

Zuch  

12:40, zuch_rysuje
Link
wtorek, 30 sierpnia 2011
muralem w nudę

Witam,

 

jakiś czas temu moja koleżanka z liceum – Iga – została plastykiem miejskim w Gorzowie Wlkp. Przyznam szczerze, że trochę wątpiłem, że może coś zdziałać i jakoś przebić magistracki beton – bo to osoba dość mała :-) ale na szczęście się myliłem. Iga radzi sobie dobrze i udaje jej się forsować fajne projekty np. serię murali które ożywią to smutne jak.... miasto. Poniżej fotki.

przed muralem 

mural  

i jeszcze jeden:

przed muralem

mural 

Tak sobie pomyślałem, że warto byłoby temat rozwinąć i już ustaliłem, że w październikowym wydaniu KreatywnyBazar magazyn będzie mój z Igą wywiad, o.

a tu trochę więcej: estetykamiasta.blogspot.com

 

A wrześniowy KreatywnyBazar magazyn już pewnie jutro, pojutrze. A tam mój „felieton” i dwie „recenzje” :-)

 

zuch

zuch 

14:01, zuch_rysuje
Link Komentarze (12) »
poniedziałek, 29 sierpnia 2011
sto lat...

sto lat...

Tak, mam dziś urodziny. Kończę pełne 29 lat :-)

 

Dostałem dziś m.in. takie życzenia :-)

 

A sam sobie sprawiam muzyczną laurkę :-) mój ukochany Pink Floyd:

 

Pink Floyd - High Hopes

 

pozdrawiam

Zuch

Zuch 

11:00, zuch_rysuje
Link Komentarze (21) »
KONKURS - winylowo.com - WYNIKI

Witam,

bez zbędnego owijania w bawełnę, chciałbym ogłosić zwycięzce winylowego konkursu. Otóż, za najfajniejszą nazwę zespołu, który mogłyby założyć postaci z mojego komiksu uznałem:

 

ZESPÓŁ PLEŚNI I TAŃCA

 

zestaw 3 klasycznych płyt od winylowo.com pomknie to Piotra, z którym już się skontaktowałem.

zestaw 3 klasycznych płyt od winylowo.com 

 

Dziękuję za wszystkie (a było ich sporo) nadesłane mejle.

 

Pozdrawiam

Zuch

Zuch 

10:28, zuch_rysuje
Link Komentarze (3) »
piątek, 26 sierpnia 2011
dobra rada

rada

Taki pasek z serii good fucking advice ;-)

Piątek, piątek, tak.

Przypominam, że jest zuchowy konkurs i można wygrać 3 fajne klasyczne winyle.

 

A ostatni też dostałem fajną płytkę jazzową (dżeeeeeeezzzzzzz..... naaaajsssssss....)

i tu kawałek z tej płytki:

BIOTONE - ANOTHER SPACE

 

pozdrawiam i miłego łikendu życzę

zuch

zuch 

11:48, zuch_rysuje
Link Komentarze (4) »
czwartek, 25 sierpnia 2011
KONKURS - winylowo.com

Witam,

Dawno nie było konkursu. A tu dzięki wynalazkowi Marka Zuckerberga zgadałem się z kumplem, którego już lata nie widziałem. Okazało się, że zajmuje się sprzedażą winyli – nowych i używanych. Ma sklep internetowy – winylowo.com

oczywiście Tomek ma też fanpage :-) 

No i od słowa do słowa mamy konkurs, w którym nagrodą są 3 klasyczne winylowe płyty. Świetne płyty w świetnym stanie: Dire Straits "On Every Street", Aerosmiths „Pump”, Queen „Kind Of Magic” - zacna kolekcja.

KONKURS - winylowo.com 

 

Zadanie konkursowe jest relatywnie proste: proszę o wymyślenie nazwy zespołu jaki mogłyby założyć postacie z mojego komiksu :-) poczytajcie komiksy, wczujcie się w klimat i uruchomcie wyobraźnie ;-)

 

Przyjmijmy zasady, że każdy może wysłać jednego mejla z maksymalnie 3 propozycjami nazwy. Na odpowiedzi czekam do niedzieli, 28 sierpnia, do godziny 20:00. Subiektywny wynik konkursu ogłoszę w poniedziałek.

 

Odpowiedzi przesyłajcie na adres: zuch_konkurs@gazeta.pl

 

Aha, oczywiście przesłane mi wasze adresy e-mail, dane itp. są tylko i wyłącznie do mojej wiadomości i nie będą w żaden sposób wykorzystywane.

 

Pozdrawiam

Zuch

Zuch 

10:34, zuch_rysuje
Link
wtorek, 23 sierpnia 2011
gest

gest

Nie wiem czy już o tym wspominałem, ale kiedyś prezes duuużej firmy kawowej, powiedział znajomemu akontowi, że dobrze wyeksploatowany pracownik to taki, kiedy on mu mówi – dowidzenia, a pracownik odpowiada: aghbahahhaaaagga.... bez komentarza.

 

A ostatnio w Antyradiu puszczają kawałek który mi się podoba:

Deriglasoff – Majki

 

pozdarwiam

Zuch

Zuch 

10:56, zuch_rysuje
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 22 sierpnia 2011
boli

boli

też tak macie? :-)))

Już niedługo, może w tym, a może w przyszłym tygodniu zorganizuje jakiś fajny konkursik i do wygrania będą 3 fajne płyty winylowe, o!

A 10 września ma byś nowy Mediafun Magazyn i tam też będzie mój komiks, taki co go jeszcze nie widzieliście.

 

a z głośniczka:

The Giraffes - "Having Fun" 

 

Pozdrawiam

Zuch

Zuch 

 

14:13, zuch_rysuje
Link Komentarze (7) »
piątek, 19 sierpnia 2011
coś jeszcze?

coś jeszcze?

Echhhh... w końcu piątek. Skończyłem pisać recenzję EIZO sx2262w, zbieram się żeby napisać recenzję tabletu Kyros. No jakoś leci. Obie recenzje będą najbliższym numerze magazynu Kreatywny Bazar.

 

A w ogóle to fanpage Pleśniaczka fajnie się rozwija. Jest już ponad 700 osób. Jest już kilka zdjęć wypasionej pourlopowej pleśni :-)

 

z głośniczków dziś polecam klasyk:

Jimi Hendrix - Foxy Lady

 

pozdrawiam

Zuch

Zuch 

13:58, zuch_rysuje
Link Komentarze (10) »
środa, 17 sierpnia 2011
normalne?

normalne?

Podczas ostatniego długiego weekendu odwiedziłem rodzinkę we Wrocławiu. Po raz kolejny zachwycałem się pomysłem krasnali, które okupują rynek i jego okolice. Jak dla mnie bomba. Marketingowo-PRowa rewelacja.

I jeszcze njus z ostatniej chwili: powstał oficjalny fanpage Pleśniaczka. Zapraszam. Jeśli macie w zanadrzu jakąś pleśń to wrzucajcie tam fotki, wspólnie stworzymy światowe centrum pleśni :-)

fanpage Pleśniaczka 

 

pozdrawiam

zuch

zuch 

 

12:12, zuch_rysuje
Link Komentarze (10) »
 
1 , 2