O BLOGU WPŁYWOWI BLOGERZY 2011 Napisz do mnie ZUCHOWE STUDIO ZUCHOWE KOSZULKI Blog Roku 2011 Pleśniaczek fanpage ZUCH na google+ Follow ZUCH_rysuje on Twitter
Kategorie: Wszystkie | SKLEP | SŁABO, SŁABIEJ, ...... | TAPETY
RSS
piątek, 27 kwietnia 2012
Luxtorpeda - Robaki

dopiero przed chwilą pierwszy raz dziś zasiadłem do komputera i okazało się, że dziś jest dzień grafika - jupi! a ja dziś w swe tłuste graficze łapki dorwałem świeżutki album Luxtorpedy - Robaki, a mój Szymek dorwał świeżutką statuetkę Fryderyka, którą Luxy wczoraj dostali za najlepszy rockowy zespół.
Płyta w sprzedaży za kilka dni, a ja już dziś polecam, bo ja już dziś się delektuję i jaram tym, że nawet znalazłem się w podziękowaniach :-))) +10000000000 do lansu. Pax.
aha, dziś na fanpage Luxtorpedy będą linki do youtuba i 3 kawałki z nowej płyty.

Luxtorpeda - Robaki

17:53, zuch_rysuje
Link Komentarze (4) »
czwartek, 26 kwietnia 2012
urządzonko

urządzonko

Taka mnie refleksja naszła, bo kolega pożycza mi na długi łikend Kindelka. Pobawię się troszkę, poczytam, zobaczymy. Kolega zachwala, że och, że ach. W sumie nie jest pierwszą osobą, która mi to mówi. Jak się okaże taki fajny to może mu nie oddam? Albo napiszę jakiś rozpaczliwy post, żeby jakaś firma mi podarowała :-)

A kolega całkiem prywatnie prowadzi nawet blog o takich kalkulatorach do czytania książek - eKundelek.

Komiks się przyjął, więc zaprojektowałem koszulkę nim inspirowaną. Zdjęcia z koszulkami linkują do sklepu.


e-book 

e-booke-book


A jeszcze mam przyjemność przedstawić pierwszy kawałek z nowej płyty Luxtorpedy. Tekst świetny. Kawałek jest trochę inny od reszty z tego albumu, ale powstał specjalnie dla drużyny rugbystów "BALIAN". Chłopaki na wózkach inwalidzkich dają takiego czadu i mają tyle wiary i chęci życia, że wszyscy powinni się od nich uczyć. Zresztą jeden z nich - Sebastian, wziął udział w sesji zdjęciowej i będzie w książeczce. Mega klimat. Ja już jutro będę miał w ręku świeżutki albumik! Pax!

 



Pozdrawiam

Zuch

Zuch

13:44, zuch_rysuje
Link Komentarze (19) »
środa, 25 kwietnia 2012
Natura. Tu jest mi dobrze.

Ten wpis będzie zawierał lokowanie produktu, czyli po zagranicznemu product placement :-) Kwestie formalności i szczerości względem Was mamy za sobą, więc przejdę do rzeczy.

Jakiś czas temu dostałem propozycję od firmy Danone, żeby wybrać się wraz z innymi blogerami na ich farmę mleczarską, trochę sobie popatrzeć, porozmawiać, krowy pooglądać, itp. Jako że nie jestem blogerem kulinarnym, czy lajfstajlowym, a bardziej poruszam się gdzieś po obrzeżach branży reklamowej, to muszę napisać, że propozycja ta była profesjonalna i z szacunkiem do mojej osoby - co wcale nie jest takie częste, wręcz jest rzadkością. Kuriozalnych ofert dostaje sporo, ale w tym wypadku było bardzo pro - m.in. dlatego zdecydowałem się wziąć w tym udział. Inna sprawa, że zwykle pół mojej lodówki to jogurty Danona, więc ta współpraca wydała mi się dość naturalna. No więc tak:

Bladym świtem ruszyłem w kierunku poznańskiego PKP. Niestety motorniczy tramwaju pracował dla konkurencji i spóźniłem się na pociąg... na szczęście za godzinę miałem następny. Dzięki temu miałem okazje pierwszy raz w życiu zjeść śniadanie w fastfoodzie. Pierwszy raz też widziałem jak pewna młoda niewiasta o godzinie 6.40 rano na śniadanie zjadła całą paczkę czipsów, taką dużą tv pakę... Na miejsce spotkania wyznaczone w centrum wszechświata (pod pałacem kultury) dotarłem prawie punktualnie. W busie było już wesoło - w końcu blogerzy/blogerki to fajne ludzie, a i z Danona ekipa była równa. 

Natura. Tu jest mi dobrze.

Na miejscu dostaliśmy kosmiczne uniformy - bo po tej przesiadce w Warszawie mogliśmy różne paskudztwa na sobie przytaszczyć (ha ha ha - żart miesiąca...)

Natura. Tu jest mi dobrze.

Na powyższym zdjęciu łatwo można rozpoznać blogerów komiksowych - mnie i Chatę Wuja Freda - po kapturach a'la Kenny. Nie wiem co my mamy z tymi kapturami...

A potem oglądaliśmy i dotykaliśmy tu i ówdzie krowy, krówki, jałówki :-)

Natura. Tu jest mi dobrze.

Oczywiście wysłuchaliśmy jak ważne jest dla krów, a właściwie dla ich mleczarskich możliwości, żeby miały po prostu dobrze. To 'dobrze' ma nawet swoją nazwę, trochę pompatyczną, ale cóż: dobrostan. Mój teść jest inspektorem weterynarii, więc temat jest dla mnie dość znany i nie zdziwiło mnie, że w oborze nie śmierdzi, że krowy czyste, że dużo miejsca mają i nawet czochradła do czochrania :-) takie specjalne szczotki przymocowane do ściany i krowy autentycznie ustawiają się w kolejkę żeby się o nie trochę poczochrać :-) Takie są standardy unijne i większość gospodarstw tego typu tak wygląda. Oczywiście zawsze trafią się jakieś łajzy, ale z tego co wiem, to dość szybko ludzie, najczęściej z organizacji ochrony zwierząt, reagują, a potem wkraczają odpowiednie służby. Wspomniany dobrostan krów jest o tyle istotny, że ma to faktyczny wpływ na jakość mleka. Tak więc nikt przy zdrowych zmysłach nie zaniedbuje krów które go utrzymują. Taką refleksję, że ludzie w wielu polskich biurach nie mają tak dobrze, a też ich doją...

W osobnej części było ze 20 cielaczków ;-) kurcze, fajne są te zwierzaki, tylko że trochę duże. Do domu się nie da wziąć...

Natura. Tu jest mi dobrze.

Po wszystkim czekało na nas to na co czekają wszystkie Zuchy, czyli jedzenie. Gospodarze przyjęli naszą mieszczuchową hałastrę na prawdę zacnie. Wiśniowa naleweczka - oł jeeee. Tu wrzucę jedyne zdjęcie z obiadu na którym akurat nie polewam, bo dziewczyny (ach te blogerki) cały czas mnie poganiały.

Natura. Tu jest mi dobrze.

Wycieczka bardzo sympatyczna. Fajnie jest być blogerem. 
Fot. Krzysztof Kuczyk / www.cukry.com.pl

Na koniec zostaje mi tylko polecić fanpage akcji: Natura. Tu jest mi dobrze. A także podlinkować konkursiwo, w którym można wygrać fajne rowery.

Pozdrawiam

Zuch

Zuch

PS - jak Wam tu mało, to Dorota z Pozytywnej Kuchni nagrała nawet filmik, na który też się załapałem i pokazuje jaki jestem nieśmiały i w ogóle skromny. Wbrew temu co Dorota mówi w momencie kiedy swoim blaskiem rozświetlam klatki filmu - miałem dziadków na wsi (i bardzo się z tego powodu cieszę).



 

Farmę wizytowały same fajne blogerki:

Dorota 

Ewelina 

Alina 

Ola 

Kuchareczka 

Dorota 

Ślimak 

no i ja...

13:03, zuch_rysuje
Link Komentarze (15) »
poniedziałek, 23 kwietnia 2012
podobni

podobni

Trzeba myśleć co się mówi ;-)

Przypominam o konkursie z poprzedniego wpisu oraz informuję/przypominam, że jak macie zbędne 1,23zł to TUTAJ możecie je ciekawie wydać ;-)

pozdrawiam

Zuch

a z niektórymi pewnie - do zobaczenia wieczorem na gali Art of Packaging (będę w gajerku :-)

Zuch

14:54, zuch_rysuje
Link Komentarze (4) »
KONKURS - szkolenie ze strategii reklamy od Atrium

WYNIK KONKURSU:

Wszystkie Wasze propozycje przeczytałem - a było ich trochę - i zdecydowałem się, że nagrodę w postaci darmowego wstępu na szkolenie ze strategii reklamy od Akademii Marketingu Atrium otrzyma pewna niewiasta o imieniu Martyna. Spodobał mi się jej pomysł i ja bym go widział trochę w konwencji polskich reklam z lat 90-tych :-) A zanim ten pomysł przedstawię, to nadmienię - bo pewnie nie wszyscy wiedzą - że jest takie dość popularne ciasto, które nazywa się pleśniak, pleśnieczek. Oto zwycięski pomysł:

Zuch w kuchni wyjmuje z lodówki ciasto, na którym widnieje karteczka z imieniem właściciela np.Ola.

Na lodówce stoi butelka (z dyfuzorem, jak do czyszczenia szyb) antyPleśniaczka.

Na butelce etykieta z Pleśniaczkiem przekreślonym jak znak rozpoznawczy ghostsbusters lub jako znak zakazu.

Dymek Zucha: bo jak pleśniaczek w biurze, to tylko od mamy Oli i szeroki uśmiech Zucha.


podoba mi się to :-) takie głupio-zuchowe :-) Maryno, to był komplement :-)

gratuluję i do następnych konkursów.

Zuch

 

PS - przypominam też że pierwsze trzy osoby, które przy zgłoszeniu się na to szkolenie podadzą hasło ZUCH otrzymają rabat w wysokości 400zł 

 

------------------------------------------

Na dobry początek tygodnia mam dla Was fajny konkurs z bardzo ciekawą nagrodą. Otóż można wygrać wstęp na szkolenie ze strategii reklamy. Nagroda nie byle jaka, bo koszt tego dwudniowego szkolenia to ponad 1500zł. Szczegóły dotyczące szkolenia możecie przeczytać na stronie sponsora - Akademii Marketingu Atrium. Osoby chcące wziąć udział w konkursie niech wezmą pod uwagę, że szkolenie trwa dwa dni (9-10 maja) i jest w Warszawie.

Przejdźmy do konkursu. Trzeba będzie się nieco wysilić, no nieco bardziej niż wysłanie mejla o konkretnej godzinie. Trzeba będzie coś wymyślić:

Napiszcie w góra 3-4 zdaniach jakbyście widzieli reklamę Zucha i Pleśniaczka promujących... dajmy na to - antypleśniowe środki czystości do biur :-)

Wasze pomysły przesyłajcie na adres: zuch_konkurs@gazeta.pl

Czekam dobę, czyli wyniki będą we wtorek, 24 kwietnia, po godzinie 14:00.

 

A jeśli bardzo chcecie wziąć udział w tym szkoleniu, a niestety nie wygracie to pierwsze 3 osoby rejestrujące się z hasłem ZUCH dostaną zniżkę w wysokości 400zł, o! Oczywiście tylko dla fanów Zucha :-)

 

A komiks dziś też będzie.

pozdrawiam

Zuch

Zuch

13:08, zuch_rysuje
Link
niedziela, 22 kwietnia 2012
Zuch dziennikarzem obywatelskim?

Jakoś niedawno pisałem, że jeden z moich wpisów na blogu został zgłoszony do konkursu Dziennikarz Obywatelski Roku 2011. Chodzi o wpis "Hołd - nowe znaczenie słowa", w którym skrytykowałem akcję "reklamową" firmy Adidas kiedy to zamalowali mur na Służewcu. Znalazłem się w kategorii - Publicystyka.

Artykuł możecie sobie przeczytać, a jak Wam się spodoba i jeśli akurat będziecie mieli zbędne 1,23zł to możecie wysłać na mnie smsa o treści:

DOROKU.84  na numer 7155

Pozdrawiam

Zuch

16:59, zuch_rysuje
Link
środa, 18 kwietnia 2012
zapalniczka

zapalniczka

taki żarcik sytuacyjny wczoraj wymyśliłem, jak to się mówi - ad hoc. Chyba staje się coraz większym geekiem. Relacje z moich wczorajszych lans-wojaży postaram się napisać jutro w pociągu, bo jadę do Warszawy oglądać krowę (ale na razie ciiiiii). A dziś muszę pokończyć kilka projektów.

Zuch

Zuch

15:31, zuch_rysuje
Link Komentarze (5) »
poniedziałek, 16 kwietnia 2012
pizza

pizza

Nawet przez chwilę robi się nam żal biednych informatyków, ale szybko sobie przypominamy, że to oni w każdej firmie ściągają pornosy, tak że pada internet i zwalają na nas że to przez nasze radia internetowe, albo że za duże e-maile. Ale my wiemy... my wszystko wiemy :-)

Skoro jesteśmy przy śmieciowym żarciu, to przypomniała mi się śmieciowa muzyka, ale w wersji odmienionej. Poniżej przykład jak kawałek kupy został zmieniony w diament:

Yaron Herman - Toxic (Britney Spears jazz cover)


A jutro - wtorek, 17 kwietnia 2012 - można mnie będzie zobaczyć i posłuchać:

od rana do 13 na Poznańskich Dniach Przedsiębiorczości Akademickiej,

a od 17 w sumie jakoś do późnej nocy (bo jest afterparty) we Wrocławiu na spotkaniu _w realu.

Zapraszam i tu i tam.

 

pozdrawiam

Zuch

Zuch

15:18, zuch_rysuje
Link Komentarze (16) »
czwartek, 12 kwietnia 2012
klient mówi

klient mówi

Sytuacja nadzwyczaj częsta...

Święta, święta i po świętach... (przeczytałem 3 książki) Mi święta skumulowały się z anginą córeczki (która właśnie siedzi mi na kolanach i na drugim monitorze ogląda 'Tomek i przyjaciele') oraz z finalizacją pracy nad nową płytą Luxtorpedy. Pliki już wysłane do drukarni. Fajnie wczoraj wyglądał mój spis połączeń w telefonie - same połączenia od Litzy :-) jak się przeciągnęło ekran w dół to tylko się zmieniała godzina połączenia :-) Poniżej trzy fotki z sesji zdjęciowej z bunkra pod Puszczykowem, takie z bekstejdżu :-) bekstejdż obsługiwał Kacper Jah'El - www.fotorzeznia.pl A głównym fotografem był niezastąpiony Mate.O sam nie wiem czy Mateusz jest lepszym fotografem, czy muzykiem... ale chyba w obu przypadkach ma duże błogosławieństwo.

W każdym razie premiera Luxtorpedy 9 maja.

Luxtorpeda

Luxtorpeda

Luxtorpeda

Z głośniczków dziś (a jakże) Luxtorpeda - przypominajka z zeszłorocznego Woodstocku:

Luxtorpeda - Autystyczny (live)

Pozdrawiam

Zuch

PS - w najbliższych dniach zapowiada się kilka konkursów + akcja promocyjna.

Zuch

09:25, zuch_rysuje
Link Komentarze (1) »
czwartek, 05 kwietnia 2012
idź, idź!

idź, idź!

Dobra, ja sobie siedzę w Puszczykowie u Litzy i zaraz jedziemy do jakichś bunkrów na sesje zdjęciową do nowej płyty Luxtorpedy. Ale na razie Hans z Litzą jeszcze ustalają trackliste... Ja kończę kawę i zabieram się za yerbę :-) Siła!!!

Pozdrawiam

Zuch

Zuch

10:39, zuch_rysuje
Link Komentarze (11) »